Menu

سیستم وفاداری مشتریان جی کارت

توضیحات زیر مختصری از نحوه کارکرد و کارایی های جی کارت است که با کلیک کردن برروی تیتر آنها، قابل مشاهده می باشند.

صدور و شخصی سازی کارت هوشمند برای مشتریان، که مطابق با سلیقه شما طراحی و چاپ شده است . . .

در سامانه وفاداری مشتریان جی­ کارت و به واسطه گجت هوشمند آن، شما می­توانید یک کارت باشگاه مشتریان که با سلیقه مجموعه شما طراحی و چاپ شده را با شماره موبایل، تاریخ تولد و سطح تخفیف دلخواه برای مشتری صادر کنید تا از این پس با هر بار مراجعه مشتری به مجموعه شما (یک یا چند شعبه)، هر نوع سناریوی باشگاه مشتریان که مد نظر شما می­باشد را بر اساس معیارهایی مانند: اعتبار ریالی، میزان خرید، تعداد مراجعه، اعتبار زمانی، معرفی دوستان یا هر نوع تراکنش دیگری بر روی کارت و دستگاه ذخیره­ سازی کنید. چگونگی بهرمند شدن مشتریان از امتیازات ذخیره شده در سامانه می­تواند بر اساس صنف شغلی، موقعیت جغرافیایی، فصل­های فروش و هر نوع نگرش مدیریتی شما صورت بپذیرد.

تعریف درصد تخفیف مشخص برای هر مشتری که این تخفیف ها به صورت هوشمند در کارت ذخیره شده و در مراجعات بعدی قابل استفاده است . . .

در باشگاه مشتریان جی ­کارت، هنگام صدور کارت تخفیف یا همان کارت باشگاه مشتریان، شما می­توانید به مشتری بر اساس معیارهای کسب ­و­کار خود، درصد مشخصی مانند 7% ، 12% و یا هر عدد دیگری را برای ایشان در نظر بگیرید تا در مراجعات بعدی از این تخفیف­ها بهرمند شود. این درصد تخفیف­ها در طول زمان یا بر اساس میزان خریدهای انجام شده و یا هر معیار دیگری که مورد نظر کسب ­و­کار شما است، قابل تغییر می­باشد.

صدور کارت هدیه ، جهت ارائه به مشتریانی که قصد خرید هدیه از محصول و خدمات شما را دارند . . .

با راه­ اندازی باشگاه مشتریان جی­ کارت شما می­توانید برای تنوع در ارایه محصولات یا خدمات خود و ایجاد یک رابطه برد-برد با مشتریانتان از ارایه کارت هدیه (Gift Card) به مشتریان خود بهرمند شوید. وقتی برای خرید محصولی جهت هدیه دادن، به  فروشگاه شما مراجعه میشود، شما می­توانید یک راه حل ساده و بسیار کارآمد را به مشتری خود پیشنهاد کنید و آن دریافت کارت هدیه از فروشگاه شما با مبلغ دلخواه خودشان در قبال پرداخت وجه و هدیه دادن آن به شخص دیگر می­باشد. با این روش که به سادگی با سیستم باشگاه مشتریان جی ­کارت قابل انجام است، مبلغی به دلخواه مشتری در ازای دریافت وجه معادل آن در کارت هدیه، توسط فروشنده ذخیره و به مشتری، برای هدیه دادن ارائه می­شود. جهت استقبال بیشتر مشتریان از این روش، توصیه می شود شارژ کارت­ها با ارائه تخفیف به مشتری انجام شود (مثلا به ازای شارژ 100.000 تومان در کارت، مبلغ 95.000 تومان از مشتری دریافت شود).
به این صورت وقتی شخص هدیه گیرنده این کارت را دریافت می­کند، به جهت بهرمند شدن از مبلغ ذخیره شده در این کارت به مجموعه شما مراجعه کرده و خریدی را رقم میزند و شما می­توانید ایشان را با همان کارت هوشمند و یا یک کارت دیگر با طراحی متفاوت در باشگاه مشتریان وفادار خود عضو کنید.
مزیت­های کارت هدیه:
  • بالا رفتن نقدینگی مجموعه به واسطه شارژ مالی قبل از خروج کالا یا خدمات...
  • جذب یک مشتری جدید در مجموعه...
  • القا کردن حس برنده بودن به مشتری...
  • انعطاف بالا در برابر سلایق مختلف مشتریان، در خرید...

صدور کارت اعتباری با مبالغ و تاریخ انقضا دلخواه، که می توانید کالا و خدماتتان را بصورت کسر از اعتبار این کارت ها به فروش برسانید . . .

صادر کردن کارت اعتباری در باشگاه مشتریان یکی از روش­های جذاب برای مشتری و همین­طور فروشنده می باشد. شما با راه­ اندازی باشگاه مشتریان جی­ کارت در فروشگاه یا کسب­ و­کار خود می­توانید کارت­های هوشمندی که با سلیقه مجموعه شما طراحی و چاپ شده ­اند را با تاریخ انقضا و به هر میزان مبلغ دلخواه، در ازای دریافت وجه معادل آن شارژ نموده و در اختیار مشتریانتان قرار دهید.
با مراجعات بعدی و خرید از شما، مشتری از اعتبار ذخیره شده در این کارت استفاده می­نماید. در صورت منقضی شدن تاریخ استفاده از این کارتهای اعتباری نیز شما می توانید بسته به نوع سیاست گذاری های مجموعه خود، تاریخ انقضای آنها را ویراش نمایید تا مجددا مشتری بتواند از این کارت وفاداری استفاده نماید.
برای استقبال مشتریان از کارت­های اعتباری در باشگاه مشتریان، توصیه می­شود شارژ کارت­ها با ارائه تخفیف به مشتری انجام شود (مثلا به ازای دریافت 200.000 تومان وجه نقد، کارت مشتری 215.000 تومان شارژ شود. البته میزان این تخفیف­ها در مشاغل مختلف متفاوت است).
بسیاری از مشاغل مانند رستوران، سوپر­مارکت، کافی­ شاپ، مجموعه­ های خدماتی و رفاهی و ... می­توانند از این سناریو بهرمند شوند و بازخورد بسیار خوبی را تجربه کنند.

ارسال اتوماتیک پیامهای سیستم به مشتریان مانند: خوشامدگویی، تراکنش ها، تبریک تولد یا برنده شدن در قرعه کشی و ارائه پیشنهادهای دلخواه شما از طریق سیم کارت درون دستگاه . . .

در سامانه باشگاه مشتریان جی­ کارت، بعد از هر نوع تراکنشی که برای مشتری ثبت می شود یک پیامک مرتبط با آن که به سلیقه مجموعه شما در سیستم ذخیره شده است برای مشتری ارسال می­شود. به عنوان مثال بعد از صدور کارت باشگاه مشتریان، برای مشتری پیامک خوشامدگویی ارسال می­شود و بعد از دریافت امتیاز، به واسطه خرید از مجموعه شما، پیامک میزان امتیاز گرفته شده و جمع امتیازات گذشته برای ایشان ارسال میشود. به همین صورت برای روز تولد مشتری، برنده شدن در قرعه­ کشی، اطلاع ­رسانی به حد نصاب رسیدن امتیازات جهت بهرمندی از جوایز و موارد دیگر پیامک متناسب با آن عملیات از طرف مجموعه شما برای مشتری توسط سیم­ کارت داخل دستگاه ارسال می­شود.
به دلیل ارسال از طریق سیم کارت، این پیامک­ها در صورت بسته بودن پیامک­های تبلیغاتی توسط مشتریان، همچنان  به دست آن­ها خواهد رسید و هزینه آن کمتر از پنل­های پیامکی است.

بهرمندی مشتریان از امتیاز معرف به واسطه پیشنهاد خرید از مجموعه شما . . .

یکی دیگر از سناریوهایی که به­ واسطه راه ­اندازی باشگاه مشتریان جی­ کارت می­توانید از آن در کسب­ و­کار خود بهرمند شوید، ارائه امتیاز به شخصی است که یک یا چند مشتری را به مجموعه شما معرفی می­کند. این قابلیت در نرم­ افرار باشگاه مشتریان جی­ کارت می­تواند به رونق بهتر کسب ­و­کار شما و رضایت مشتریان وفادارتان منتهی شود.
نحوه امتیازدهی به معرف هم در این سیستم قابل تعریف است. به نحوی که شما می­توانید در سامانه تنظیم کنید که شخص معرف با چه ترتیبی از امتیازات گرفته شده توسط شخص معرفی شده استفاده کند.

ارزیابی رفتار خرید مشتریان و ارائه راهکارهای هوشمندانه برای بهبود این تعاملات . . .

یکی از اهرم­های مهم در سیستم­های وفاداری، کنترل رفتار خرید مشتریان و توانایی جهت دادن به این تعاملات بین کسب ­و­کارها و مشتریانشان می­باشد.
سامانه باشگاه مشتریان جی­ کارت با تحلیل رفتار مشتری و تراکنش­های شکل گرفته، اهرم­های ب­روز و متنوعی در اختیار مدیران مشاغل گذاشته تا با استفاده از آن­ها شکل کارآمدتری از تجارت را تجربه کنند. 

انجام قرعه کشی با ایجاد فیلترهای دلخواه بین مشتریان . . .

با راه­ اندازی سامانه باشگاه مشتریان جی­ کارت به جهت اجرای سیاست های مشتری مداری در کسب و­کار خود، می­توانید بین مشتریان با مناسبت­های گوناگون و اعمال فیلترهای متنوع  قرعه­ کشی نمایید تا جاذبه و رونق بیشتری برای کسب­ و­کارتان ایجاد شود. بدین صورت که با تعریف بازه­ هایی مانند میزان خرید مشتریان و یا تاریخ آخرین مراجعه آن­ها، مشتریان را در گروه­های دلخواه قرار داده و برای ایشان قرعه­ کشی انجام دهید. برای مثال بین مشتریانی که در سه ماهه اخیر بیش از 700.000 تومان خرید کرده­ اند قرعه­ کشی انجام شود.

در اختیار قرار دادن اهرم های کاربردی سیستم به دست مدیران، جهت اعمال سطوح دسترسی کاربران، فیلترینگ تراکنش ها، کنترل رفتارهای خرید و گزارش گیری از سامانه . . .

از مدرن­ترین و بهترین قابلیت­های باشگاه مشتریان جی­ کارت می­توان به انعطاف­ پذیری بالای آن نسبت به خواسته­ های مدیران کسب­و­کارها اشاره نمود.

یکی از دغدغه های مدیران در سامانه های باشگاه مشتریان که از آن به عنوان باشگاه تخفیف نیز یاد می­شود، نظارت، کنترل و گزارش­گیری است که سیستم جامع باشگاه مشتریان جی­ کارت تمامی اهرم­های مورد نیاز جهت اعمال و کنترل سطوح دسترسی کاربران  و در صورت وجود شعب متعدد یا تعامل با اصناف دیگر، اعمال فیلترینگ و تعریف هر سناریویی را در کسب­ و­کارها فراهم ساخته و انعطاف­ پذیری بالایی در ایجاد و کنترل یک باشگاه مشتریان به دست شما میدهد.

پشتیبان گیری در لحظه، سرعت و امنیت بالای پردازش اطلاعات، کاربری آسان و در اختیار داشتن تمام امکانات سیستم بدون نیاز به اتصال به اینترنت و کامپیوتر . . .

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا حجم انبوهی از اطلاعات در فضاهای ابری و سرورها ذخیره، آنالیز و مورد استفاده قرار بگیرندکه ایجاب میکند متناسب با میزان انتشار، اهمیت و امنیت این اطلاعات، راهکار مناسبی انتخاب شود. در حال حاضر امن­ ترین بستر تبادل اطلاعات در دنیا، بسترهای آفلاین بوده که نمونه­ ای از آن ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین است.
سامانه باشگاه مشتریان جی­ کارت نیز در راستای آینده ­نگری و ایجاد یک بستر امن در دنیای مدرن امروزی، پایه­ گذار این سیستم جامع به ­صورت آفلاین بوده است تا تمامی اطلاعات کسب و کارها اعم از آدرس و تلفن های مشتریان، میزان و تاریخ خرید آنها، علاقمندی هایشان و بسیاری از دیتاهای دیگر فقط تحت اختیار خود شما باشند و به ­واسطه این موضوع تمامی خدمات قابل ارائه به مشتریان بدون نیاز به اینترنت، بستر شبکه، خط تلفن و کامپیوتر، صرفا با گجت هوشمند جی­ کارت صورت می­پذیرد. در عین حال تمامی این اطلاعات در لحظه و به­ صورت آنلاین و یا ذخیره شده قابل ارسال به هر نوع پردازنده­ای به­ صورت درون یا برون سازمانی از مجموعه شما می­باشد.

بروز رسانی دائمی گجت با نسخه های های بالاتر برای ارائه قابلیت های بیشتر و شخصی سازی سامانه بر مبنای نیاز مجموعه ها . . .

بیشتر شدن آگاهی جامعه، پیشرفت تکنولوژی، رقابتی شدن و توسعه فضاهای کسب­ و­کار باعث بالا رفتن سطح خواسته­ های مشتریان می­شود. برای موفقیت در مسیر توسعه باشگاه مشتریان، بروز­رسانی نرم­ افزار این سیستم، بخش مهمی از اجرای موفق آن می­باشد. از معیارهای توسعه قابلیت­های نرم افزار باشگاه مشتریان جی­ کارت می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خواسته­ های پنهان و آشکار مشتریان و مدیران کسب ­و­کارها
  • مدل­های کاربردی و مفهومی که در دنیا استفاده شده
  • رقابتی­ تر شدن فضاهای کسب ­و­کار
  • تعامل بین مجموعه­ های مختلف
  • استفاده از تکنولوژی­های مدرن

سامانه باشگاه مشتریان جی ­کارت بر اساس خواسته­ های اختصاصی در مجموعه ­های اقتصادی و مجتمع های تجاری با اتکا بر دانش فنی تیم­های برنامه­ نویسی و مشاورین خود، قادر به شخصی­ سازی و پیاده نمودن باشگاه مشتریان به ­صورت اختصاصی در مدلهای مختلف کسب­ و­کار می باشد.

اخذ گواهی نامه های بین المللی از مراجع معتبر اروپایی و آمریکایی . . .

به جهت حضور در بازارهای اروپا و آمریکا و کاربردهای متنوع از بستر سخت ­افزاری و نرم­ افزاری این سامانه، اخذ گواهی­نامه­ های بین المللی این سیستم  از ICC  ،FCC ،CE ،ROHS ،ISO9001 ،ISO14001  انجام شده است.

جی کارت چیست؟

جی کارت یک گجت هوشمند و قابل حمل ساخت کره جنوبی می باشد که بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت در فروشگاه ها، رستوران ها،کلوپ ها و مؤسسات خدماتی نصب شده و در کارت هوشمندی که در اختیار مشتری است، رفتارهای خرید وی را ذخیره می کند و مشاهده این اطلاعات روی خود دستگاه و نیز بصورت پرینت شده میسر می باشد و بعد از هر خرید یک پیامک برای اطلاع رسانی به مشتری از میزان امتیازاتش ارسال می گردد.

         

این اطلاعات شامل تاریخ و ساعت خریدها و تخفیف های داده شده، تعداد دفعات خرید مشتری، میزان خرید، مجموع امتیازات و... می باشد که طبق قوانین کسب و کار شما به مشتریان وفادار بسته های تشویقی متنوعی را ارایه می دهد. در هر صنفی به مشتریان بر اساس یک معیار امتیاز می‌ دهند.

 

       

  

بطور مثال در مراکز تجاری بر اساس مبلغ خرید و در مراکز خدماتی یا کلوپ ها بر اساس تعداد مراجعه امتیاز داده و این مطلب بسیار حائز اهمیت است زیرا برای مشتریان ایجاد انگیزه می نماید. نرم افزار این گجت هوشمند، حاصل تلاش بیش از 6000 نفر ساعت نیروی متخصص در حوزه IT ، اقتصاد و روانشناسی می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

کارت شامل چه اطلاعاتی است؟

بر روی کارت که به اشکال مختلفی مانند کارت هوشمند، جاسویچی، آویز و کیف های هوشمند تولید می شود، اطلاعات کامل فروشگاه درج شده است و در داخل آن یک تراشه با ظرفیت بالا جاسازی شده تا اطلاعات خریدهای مشتری را بر روی خود ذخیره کرده و با روش های تشویقی جی کارت، انگیزه بالاتری برای خریدهای بعدی ایجاد نماید.
          
مدیران خلاق می توانند کارت را به عنوان یک هدیه از طرف کسب وکار خودشان به مشتریان داده تا به روشهای خلاقانه ای از آن استفاده نمایند.
          
برخی از این روش ها عبارتند از: 

  •  استفاده از کارت در خرید جاری و ثبت تخفیف در آن به نسبت میزان خرید برای مراجعه بعدی مشتری که احتمال برگشت زود هنگام مشتری را رقم خواهد زد. 
  •  استفاده از کارت در تمامی خریدها و رسیدن به سقف مورد نظر جهت بهره مندی از جایزه که تعداد خریدهای بیشتری از مشتری را به ارمغان می آورد. 
  •  استفاده از کارت به صورت پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت به فروشگاه و ارایه اضافه شارژ به مشتری (برای مثال پرداخت 100 هزار تومان در مقابل شارژ شدن 110 هزار تومانی کارت). 
  •  ارسال پیامک و تشویق دارندگان کارت به خرید در ساعات خلوت کسب و کار شما

چگونه جی­ کارت توانسته کسب­ وکار را متفاوت کند؟

  •  تبدیل کردن مشتریان موقت به مشتریان دائمی و وفادار.
  •  ترغیب مشتریان به خرید از فروشگاه در زمان دلخواه شما.
  •  تبلیغ دهان به دهان کسب وکار شما از زبان مشتریان به دوستان از طریق کارت یا هدیه ای که به آن ها داده اید. 
  •  دادن کارت به دوستان و نزدیکان برای خرید از شما و رسیدن زودتر به جایزه. 
  •  خاص شدن نام کسب وکار شما در ذهن مشتری به عنوان اولین مکانی که چنین نوآوری داشته. 
  •  رقابتی کردن خرید از شما و رسیدن زودتر به جایزه در گروه های آشنا و دوستان. 
  •  جذب مشتریان دائمی و وفادار بیشتر به واسطه داشتن انگیزه خرید از شما. 
  •  فراموش نکردن نام شما به واسطه داشتن هدیه ای که از فروشگاه شما دریافت کرده اند.

          
در ضمن شما می توانید توسط این دستگاه مشتریانتون رو از اخبار داخلی کسب و کارتون مثل تخفیف ها، محصولات جدید و هر اتفاق خوب دیگه ای به وسیله ارسال پیامک مطلع کنید و اونهارو به محل کسب خودتون هدایت کنید.
          
شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و ارزیابی آن، با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در اولین فرصت تمامی قابلیت های این سیستم را در حضور شما به نمایش بگذارند و به سوالات شما پاسخگو باشند.


درخواست جلسه حضوری

دی ان ان